One Piece Truthiness
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Zoan || Animal-Type

Go down

Zoan || Animal-Type Empty Zoan || Animal-Type

Post by Osseo Mon Jan 13, 2014 2:45 pm

List of existing/claimed Zoan Devil Fruit:

Free:



  • Sara Sara no Mi, Model: Axolotl: ----
  • Uma Uma no Mi (English versions: Horse-Horse Fruit): ----
  • Hebi Hebi no Mi, Model: Anaconda (English versions: Snake-Snake Fruit: Model Anaconda): ----
  • Ushi Ushi no Mi, Model: Bison (English versions: Ox-Ox Fruit Bison Model): ----

IC circulation:


  • Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe (English versions: Ox-Ox Fruit, Giraffe Model): 2 years
  • Hito Hito no Mi, Model: Daibutsu: 2 years

Taken:


  • Tori Tori no Mi, Model: Falcon (English versions: Tweet Tweet Fruit, Falcon Type): Maximum Enix
  • Mogu Mogu no Mi (English versions: Diggy-Diggy Fruit/Mole-Mole Fruit) : Taken [NPC]
  • Hebi Hebi no Mi, Model: King Cobra (English versions: Snake-Snake Fruit: Model King Cobra): Taken [NPC]
  • Neko Neko no Mi, Model: Lion (English versions: Cat-Cat Fruit: Model Lion): Taken [NPC]
  • Saru Saru no Mi, Model: Baboon (English versions: Ape-Ape Fruit Model Baboon): Taken [NPC]
  • Zou Zou no Mi (English versions: Elephant-Elephant Fruit): Taken [NPC]
  • Hito Hito no Mi (English versions: Human-Human Fruit): Uga
  • Inu Inu no Mi, Model: Jackal (English versions: Mutt-Mutt Fruit: Jackal Model): Azure
  • Inu Inu no Mi, Model: Dachshund (English versions: Mutt-Mutt Fruit, Dachshund Model): Seisanten
  • Inu Inu no Mi, Model: Wolf (English versions: Mutt-Mutt Fruit Wolf Model): Haley Brass
  • Neko Neko no Mi, Model: Leopard (English versions: Cat-Cat Fruit: Model Leopard): Arigato
  • Saru Saru no Mi, Model: Gorilla (English versions: Ape-Ape Fruit Model Gorilla): J . J
  • Tori Tori no Mi, Model: Phoenix: Kylar Stern

Osseo
Admin

Posts : 73
Join date : 2013-08-07

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum